Sunday, November 14, 2010

assalamualaikum ,

aku tau dah lme aku tak update blogg ni kan ? Tengok ! dah berhabuk. Kesian . korang ni pun satu.Len kali datang sini bawak kain lap=D tolong lapkan blog aku ni.Hehehe !

Sepanjang aku tak update blog ni.Bnyk bnde yg aku tak expect jdi,terjadi.Its really a big hit to me.Espically bout someone ni,M(bkn nme sbnr).Aku tak pernah nmpk dia menangis sampai macam tu sekali.Bila aku dengar cerita dia.Aku rase nk sepak-sepak orang yang buat dia cam tu.Ape bodoh sangat dia pegi buat macam tu ! hisy ! membara je aku nk tulis psl ni.

ok! teruskan pada cerita seterusnya.Hmm , OK ni pasal sorang budak ni,what should we call her ekk.Hmm.Y.Aku tak tau ape kne dgn budak Y ni.Kesian pon ade.Hai lah adik,kenapalah adik boleh merendahkan maruah seorang prmpuan dgn cakap bnde2 tu ?.Tak malu ke dik oii !

Btw, Harap lepas ni adik Y jgn ganggu dia lagi.Kitorang dah tak tau nk buat ape dgn Y ni.Merana pulak budak kecik ni kalau tau hal sbnar.Anyway,bia lah.Aku malas nk amik tau.Sekarang aku nak edit blog aku.BUROK.

bye~