Wednesday, November 17, 2010

assalamualaikum ,

Aku rase sepanjang cuti ni , aku akan kebosanan.Confem 100%.What should i do ?

Hmm .. semalam lepas aku habis tengok wayang (yea ! midnight movie). Asilla call aku , dia cerita pasal afifah.Huh ! rasa nak nangis dalam kreta aku mase tu.

This paraghraph is for Afifah , you are my dear little friend.Eventough , kw agak kasar tapi aku masih perlukan kawan seprti kau.Heyy ! pedulikan apa yang orang cakap psl kw.Yang penting , kw masih ada aku dan family pengwas.We will be beside you wherever you want and forever.

Semalam memang hari sedih sedunia ke apa ? aku tak berhenti menangis dr semalam.Berat sungguh perpisahan tahun ni.Apa-apa pun aku hanya boleh mendoakn yang terbaik untuk mereka.Semoga apa yang mereka impikan akn dikecapi dan semoga bahagia menjadi milik mereka suatu hari nanti.


i think i'll stop here.I write again next time . BYE!