Tuesday, November 16, 2010

GREAT DAY !

Hari ni memang best.Pengawas ada seminar kepimpinan kat sekolah.Walaupun penat, tapi kitorang happy dan puas hati.

Kitorang kene denda berdiri tengah panas dn duduk ats angin dgn tangan didepakan selama 2 minit.Itupun dah menggeletar kaki.Lagi kitorang kne denda ketuk ketampi dan bngun smbil sebut BERANI.Selepas itu , kitorang rehat.

Lepas rehat , 2 jam sebelem tamat seminar kitorang main game.Game tu memang best lahh =).Tapi aku malas nak crite pnjng cm mne permainan tu berlangsung.Cukuplah sekadar korang tau memang best =).Selepas tu kitorang disusun mengikut tarikh lahir,tinggi.Ape-ape jelahh

Lepas tu ade lagi 2 game.Pastu tamat.Dan mase balik aku dengan asilla dengan perut yang lapar pegi jusco , beli roti dan duduk depan sekolah.Lepas tu kitorang singgah SHELL beli maggi cawan.Itu sebab kitorang masih lapar.Dan kitorang makan sambil berjalan.

Mase kitorang nak balik tu memang macam nak hujan.Tapi kitorang redah jugak.First time aku jalan dgn membe aku sambil makan maggi cawam.=D.seronok sangat.Walaupun mase tu badan masing2 dah berlengas.Disebabkan aku takut nak balik sorang.Aku pegi rumah asilla.

Dan kitorang merayau sekejap naik skuter.Dan asilla hanta aku balik :).Lepas tu aku tertidur sampai pukul 10 baru aku mandi.Lepas tu aku online dan aku chat dengan MR.POYO.Disebabkan internet dia breakdown,kitorangg tak dapat mneruskan chat.And here i am.Writing story about today.

Esok aku kene bertugas untuk pendaftaran form 1.Dan esok jugak hari terakhir sekolah.Aku sedih jugakkk.But what to do kan.Aku rase aku stop smpai sini je.Esok aku tulis lagi oke :).BYE!

p/s: dear,take care spnjng cuti ni oke.:)