Wednesday, August 11, 2010

Ramadhan menjelma kembali.Tahun ni puasa memang agak bosan dan mungkin akan membuatkan aku lapar kadd sekolah.Cume terfikir lagi pasal raya.

  • raye tahun ni kene sedondon lagi kea ? na bebas bole ta ma ? =D
  • cikgu ! saya nak exam sebelum raye bole ? sy tak nk bwk buku balek kampung 
  • Puan ! saya nak cuti raya lebih boleh tak ? rase rasenye cuti yg diberi tak cukup untuk saya =D
  • kawan2 aku .. tahun ni sempadd tak kite buadd rombongan raya ?
  • kepada dia = tahun ni,awak masih alu-alukan tak kedatangan saya ke rumah awak ?
  • kite kene sekolah time raya kea?
  • korang takodd tak nk naek form 3 ?
  • cepatkann mase berlalu ? *ini soaln kan?*
  • boleh tak sebulan raye tu .. sebulan jugak kiteorg cuti ? 


HAHA ! soalan2 tuh annoying kea ? haha ! aku tergelak lagi bace soalan merepek tuh.Tapi seriously , aku perlukan jawapan pada soalan tu ! Errr.. weyh ! bosan lah mase puase.Tak boleh mengumpat ! hahha ! *aku tawu aku teruk*

dah la .. Malas nak update panjang2 . nanti korang malas nak bace . HAHA! *gelak lagi*
bye2 ! salam ramadhan dari saya =D !!