Thursday, August 12, 2010

Assalamualaikum ..

Hari kedua umat islam berpuasa dan Tahun kedua aku berpuasa tanpa dia di sisi ku lagi.Hmm .. aku tak nk lah cite kisah sedih aku lagi =).

Tadi kadd skolh aku macam ternampak bayang2 abg.affiq . Tapi aku tak surelah itu dia.Sbb ye lah mase puase, mate aku ni pon bukan betul pon. Err too abg : "kalau balek bgtau pliss ! imissingyou =("

Sumpah bosan kadd skolh ! Nak round skolh kang penadd.Akhirnya aku hanya duduk kadd dalm kelas dan mendenga dorang bergosip *yea ! dorang mmg mcm tu* HAHA ! dorang mulot mane puase .. =D ! eyh ! aku ta ckp nme ekk .. jgn terase =P !

Mista.F : anda terlalu memerhatikan saya . dan saya tak selesa lah ! err .. *ta nk ckp lebih =)*

eyh2 ! aku suke lagu niyh .. tQ pd CEK.ASILLA HANAFI yg suggest lagu ni :)



p/s: lagu ni takde kne mngene dgn cerita antre aku dgn mista.F .. KAMI KAWAN