Wednesday, August 11, 2010



Huh.. cepat benar mase berlalu.Pejam celik pejam celik dah puase.First of all, selamat menyambut bulan ramadhan.Sama-sama lah kita mengejar pahala dibulan mulia ini.Ha! ape lagi.. puase penuh taw !=D

Lame betul aku tak update blog aku ni kan.Banyak betul cerita-cerita menarik yang korang tak tahu dan tak sempat untuk aku bgtau.Takpelah yang penting semuanye okey !.Perkembangan terbaru ? *macam artis pulak hahhaha*

Okay .. sekrang aku memang tengah busy gile dgn kerjerumah melambak yang ade atas meja tu.Kerja khusus yang tak siap2.Gosip2 yang semakin hangat dikalangan pengwas.! haha ! *abaikan yg tu*

Hmm.. macam manelah rakyat malaysia nak berpuase dengan cuace yang panas gile skrang ni.Huh ! tahan je la yee tuan-tuan dan puan-puan sekalian.Dugaan ! haha ! 

weyy ! ta tawu na tules ape dah ni.Dah la tu yekk ! aku berhenti sekarang . bye2 !

yang akan kebulur esok,

afiah dilla