Sunday, September 19, 2010

A long month.A long week.Its been so long i didn't update my blog.

Kalau walking2 kadd blog aku ni tolonglahh lapkan yekk.Aku tau memang berhabuk -.- .
bnyk bende kot aku nak cite tapi tulahh.Ingatan orang muda ni kan.HAHA! err.aku lupe lahh.

Well, sepanjang raya ni macam-macam lah yang terjadi.Ragam hari raya.Di pagi raya..BUt, over all my eid is very very HAPPY ! :D.Beraya kesana kemari.Open house tiap-tiap hari.Duit raya bertambah-tambah.Berat pon ekot bertambah.Hee~

Important nyea mase raya ni.Ingin aku bagitau korang *walaupun korang taknak tahu* yang i have no more feeling toward him.NO MORE ! reason ? biarlah hanya aku dan dia je yang tau.Sedih ? taklahh ! aku kan dah biase disakiti *ayat jiwang kea*,Lagipun aku kan kuat =) .

OH NO ! i gotta go.My mom is calling suroh bersiap cepatt, apelagi .RAYALAHH !.BYE !