Thursday, September 23, 2010

Dulu , aku penuh yakin yang aku takkan jatuh hati pada dia.Aku bangga mengatakan aku takkan pernah suke pada dia.

Aku tipu dia.Aku tipu diri aku.Aku tipu orang sekeliling aku.Sebab aku angkat ego aku.Aku tak nak orang tau.Aku tak nak diorang tahu yang aku dah kalah.Aku kalah pada perasaan aku.Fikirlah apa yang korang nak fikir pasal aku.sebab aku tak kesah.

Aku sakit sangat bila dia cakap pasal orang lain.Tapi aku tak mampu nak hentikan.Aku takut dengan perasaan aku.Aku tak mampu untuk luahkan semuanya,Aku tak ready nak luahkan pada seseorang.Aku tak ade kekuatan untuk bagitau dia.

UHHG! tolonglahh jangan tanya apa-apa lagi pasal dia.I LOVE YOU BUT YOU LOVE HER.So , what i'm need to do is stay away from you even though i will be hurt so much.As long as u happy.I will happy.

But if u gave a chance . i will say ..



p/s : dont ask me who is he