Saturday, September 04, 2010

For my dear khairul amirul ,

         Saya rindu awak sangat2.Tumpah lagi air mata saya.Awak,saya sayang awak.Sangat2 syg.Saya nak bahagia dengan awak,saya nak awak ada disisi saya,saya nak awak setia dengan saya sampai mati.Tapi , awak jahat.awak hanye tunaikan permintaan saya yang terakhir.

         Tapi saya bersyukur wak.Saya rasa bertuah dapat kenal awak.Waktu tu, saya ingat sayalahh perempuan yang paling gembira sebab dapat memiliki awak.Dan saya juga jadi perempuan yang paling sedih apabila awak pergi meninggalkan saya.

        Ramadhan menjelma kembali.Juga tanpa awak disisi saya.Saban malam saya hanya mampu berdoa umtuk awak.Saban malam saya menahan air mata saya dari jatuh.Saban malam saya merindui awak.Saya keseorangan.Saya sunyi sangat wak.Saya nak awak balik.Tapi,saya tahu itu satu mimpi.

       Aidilfitri.Tiada makna lepas awak tak de.Dulu,awak pergi masa saya nak amek exam.Saya terseksa wak!.Saya kuatkan semangat supaya saya dapat hadapi semuanya.Saya tahan air mata saya dari jatuh dihadapan rakan2 saya.Saya tak nk mereka fikir saya lemah.Saya tak nak !

        Tapi saya tewas.Saya tewas dengan perasaan saya.Saya kalah jua akhirnya.Saya jawab exam dengan takungan air mata.Saya berharap awak ade untuk bagi semangat pada saya.Saya harap awak ade disisi saya dan pegang tangan saya.Saya sungguh sungguh sungguh terseksa wak.

         Tapi saya tahu , saya tak bole selamanya macam ni.Saya bangkit.Saya tak nak lagi tewas dengan perasaan saya.Saya bangkit dengan semangat awak.Saya tak nak terus menjadi perempuan yang lemah.Saya akan terus kuat demi awak.Saya akan teruskan hidup saya dengan semangat awak.Saya tahu awak ada dekat sini.Saya rasa.SAYA SAYANG AWAK.

                                                                                                                                         Missing you,
afiah dilla