Saturday, January 29, 2011

Asslamualaikum chinguduel =) 

How are you guyss today ? I hope all my chingu have a ver nice holiday and happy life =).Okayy ! lets talk about my day today.Totally suck -.- 

Hari jumaat , aku tak datang sekolah.Then,macam-macamlah kerja rumah cikgu bagi.Dengan semangatnya aku nk g sekolah nak amik buku teks bawah meja.Sekali tak boleh masuk ! cam ********** je.Geram gila lahh tadi.Dahlah aku pergi dengan hujan-hujan !

Sabar je.So,jalan penyelesaian yang aku ambil ialah photostat semua latihan !.Ha ! ambik kau! habis duit . haha ! Takpelahh kan, janji aku buat.Takat duit 2-3 posen apedehal.Okay next , i've changed my phone from 

Samsung L-700 
to 
Nokia E-63

Haengbokheyo ^^ Act , its my mom phone.So,she get her new phone and she give her nokia to me =).Umm .. i think this is all for today.Bye guyss !