Wednesday, May 04, 2011

'ya ALLAH , selamatkanlah keluargaku ya ALLAH . Selamatkan pertalian ini tanpa ada yang merasa peritnya ya ALLAH. Kembalikan lahh keharmonian keluarga yang pernah ada dalam keluarga kami ya ALLAH, kau hapuskan segala masaaalah yang terjadi antara kami ya ALLAH yang maha pemurah lagi maha menyayangi.Hanya pada mu aku memohon ya ALLAH '

Menitis air mata aku melihat pergaduhan yang berlaku.Menitis air mata aku melihat mereka pergi dengan linangan air mata.Betapa aku sayang pada hubungan kekeluargaan ini ya ALLAH.Tidak sanggup untuk aku lihat hubungan adik beradik ini terputus.Kenapa kau ambil kebahagaiaan kami ya ALLAH.Berikan lah semula apa yang kami perlukan.

Hujan lebat.Adakah alam juga bersama ku ? Adakah alam yang menyaksikan adegan tadi turut bersedih ? Aku tak tau apa yang perlu aku buat.Hanya ekor mata aku menghantar mereka pergi.

wahai keluargaku yang disayangi , semoga kamu selamat dimana jua kamu berada.Biar apa pun terjadi, aku tetap menyokong keluargaku.Maafkanlah keluarga ini andai menyinggung perasaan kamu.